Картка
особистого обліку учня з девіантною
поведінкою,
який перебуває на внутрішньоліцейному обліку
1. Прізвище, ім’я та по батькові: Кирстюк Михайло
Васильович
2. Група №31
3. Число,
місяць, рік народження; 19.11.1998 р.
4.
Прізвище, ім’я та по батькові батьків
Мати: Кирстюк Катерина
Іванівна померла у 2012 році
Де працює
_______________________________________________
Батько: Кирстюк Василь
Григорович
Де працює: не працює
5.
Характеристика сім’ї: неблагополучна
6.
Причини неблагополуччя: мати померла, батько
вживає алкоголь та безробітний
7. Коли
поставлено на облік: жовтень місяць 2013
року
8. За що
поставлено на облік: за пропуски занять без поважних
причин
9.
До якого правопорушення: схильний до пропусків занять без
поважних причин
10. Наставник: Агатій І.І.
11.
Ставлення до навчання: задовільне
12.
Поведінка: задовільна
13. Яка робота
проводиться щодо профілактики правопорушень:
- Відвідування батьків на дому ( складання відповідних актів);
- Спілкування батька з правоохоронними органами щодо покращення поведінки
учня та його відвідування уроків.
Класний
керівник
Агатій І.І.
Затверджую
Заступник директора з
навчально-виховної роботи
________ А.Г. Гулько
План
роботи
Ради
профілактики правопорушень серед учнів групи №31
Класний
керівник
Агатій І.І.
№ п/п
|
Зміст та методи роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальний за виконання
|
1
|
Аналіз правопорушень за минулий
навчальний рік
|
вересень
|
Класний керівник
|
2
|
Відвідати сім'ї, вивчити
пізнавальні інтереси учнів
|
вересень
|
Класний керівник
|
3
|
Встановити коло друзів за місцем проживання, визначити їх
характер з метою нейтралізувати негативний вплив оточення
|
вересень
жовтень
|
Класний керівник
|
4
|
Поради ліцейного психолога по
роботі з важковиховуваними підлітками. Про зайнятість важковиховуваних дітей у позаурочний час.
|
жовтень
|
Класний керівник
|
5
|
Робота з батьками.
|
жовтень
|
Класний керівник
|
6
|
Провести бесіду на тему:
«Профілактика шкідливих звичок»
|
жовтень
|
Класний керівник
|
7
|
Провести бесіду з батьками на
тему:
« Про правову
відповідальність неповнолітніх»
|
листопад
|
Класний керівник
|
8
|
Індивідуальна робота з
важковиховуваними учнями.
|
листопад
|
Класний керівник
|
9
|
Зустріч правоохоронних
органів з батьками, діти яких знаходяться на обліку та у групі „ризику”.
|
грудень
|
Класний керівник
|
10
|
Підготовити документи для
розгляду на раді профілактики учнів які прогулюють уроки
|
грудень
|
Класний керівник
|
11
|
Поради соціального педагога
по роботі з педагогічно-занедбаними дітьми.
|
грудень
|
Класний керівник
|
12
|
Провести бесіду на тему: « Чи
потрібно дотримуватись поведінки в ліцеї»
|
лютий
|
Класний керівник
|
13
|
Звіт класного керівника про індивідуальну роботу по запобіганню
правопорушень за І півріччя
|
лютий
|
Класний керівник
|
14
|
Бесіда на тему: « Про
культуру поведінки»
|
березень
|
Класний керівник
|
15
|
Відвідання родин учнів, які
знаходяться в „групі ризику”.
|
березень
|
Класний керівник
|
16
|
Запрошення батьків, діти яких
прогулюють уроки, порушують дисципліну.
|
березень
|
Класний керівник
|
17
|
Індивідуальна робота з окремими учнями працівника міліції.
|
квітень
|
Класний керівник
|
18
|
Бесіда з батьками учнів, що не
встигають на тему: « Вплив моральної атмосфери і психологічного клімату
сім'ї на формування особистості
дитини»
|
квітень
|
Класний керівник
|
19
|
Бесіда на тему: Про
адміністративну відповідальність батьків за порушення прав дитини.
|
квітень
|
Класний керівник
|
20
|
Мозкова атака: « Твоя
дисципліна, воля, саморозвиток»
|
травень
|
Класний керівник
|
Класний керівник І.І. Агатій
Затверджую
Заступник директора з
навчально-виховної роботи
________ А.Г. Гулько
План роботи
з учнями які схильні до
правопорушень та знаходяться на обліку
Класний керівник
Агатій І.І.
План
роботи з учнями, що не встигають та
схильні
до правопорушень
№
з/п
|
Зміст
і методи роботи
|
Термін
виконання
|
Відмітки
про виконання
|
1
|
Вивчити індивідуальні особливості
|
Протягом року
|
Класний керівник
|
2
|
Визначити коло друзів, а також вплив його на
кожного з них
|
Протягом І семестру
|
Класний керівник
|
3
|
Відвідати сім'ї, вивчити пізнавальні інтереси учнів
|
Вересень
|
Класний керівник
|
4
|
Ознайомити учнів з вимогами у ліцею: не порушувати дисципліну; не
запізнюватися на уроки; не пропускати заняття; не сперечатися із дорослими
вдома: своєчасно виходити до ліцею; повертатися після уроків;
дбайливо ставитися до одягу; бути охайним
|
Протягом першого тижня
|
Класний керівник
|
5
|
Організувати допомогу кращих учнів групи щодо ліквідації проблем та
прогалин у знаннях . Допомогти
учням повірити у власні сили та здібності
|
Протягом року.
|
Класний керівник
|
7
|
Провести роботу щодо активізації пізнавальної
діяльності учнів,
а саме: 1) опитувати лише той матеріал, який учень знає; 2) надавати консультації з
предметів; 3) давати на уроках індивідуальні завдання відповідного рівня
знань
|
Протягом року
|
Класний керівник
|
8
|
Встановити коло друзів за місцем проживання, визначити їх
характер з метою нейтралізувати негативний вплив оточення
|
Вересень — жовтень
|
Класний керівник
|
10
|
Зацікавити суспільно-корисною працею, враховуючи
інтереси учнів
|
По можливості
|
Класний керівник
|
11
|
Провести анкетування з теми «Причини неуспішності
в навчанні, ставлення до навчання.
|
Жовтень
|
Класний керівник
|
12
|
Бесіда «Профілактика шкідливих звичок»
|
Січень
|
Класний керівник
|
13
|
Провести анкетування:
1 . «Твоя життєва позиція».
2. «Твоя майбутня професія»
|
Грудень
|
Класний керівник
|
14
|
Провести бесіду з учнями про профілактику
правопорушень
|
Листопад
|
Класний керівник
|
15
|
Провести з учнями бесіди: 1) «Чи потрібно дотримуватися правил
поведінки у ліцею?»
|
Грудень
|
Класний керівник
|
2) «Твій вільний час»
|
Жовтень
|
Класний керівник
|
|
3) «Про культуру поведінки»
|
Квітень
|
Класний керівник
|
|
4) «Про дружбу та товаришів»
|
Квітень
|
Класний керівник
|
|
5) «Про книги, які ти прочитав»
|
Лютий
|
Класний керівник
|
|
6) «Культура поведінки — основа життя в
суспільстві»
|
Березень
|
Класний керівник
|
|
16
|
Діалог на тему «Твоє інтелектуально-естетичне
хобі: читання, колекціонування, декоративне мистецтво, майстрування.
|
Лютий
|
Класний керівник
|
17
|
Мозкова атака «Твоя самодисципліна, воля,
саморозвиток»
|
Березень
|
Класний керівник
|
18
|
Тренінг «Твоє життя — твій вибір»,
«Знаємо та реалізуємо свої права»
|
Грудень,
Березень
|
Класний керівник
|
19
|
Підготовити документи для розгляду на раді профілактики учнів які
прогулюють уроки
|
Травень
|
Класний керівник
|
20
|
Бесіда про
відпочинок на канікулах
|
Червень
|
Класний керівник
|
Класний керівник І.І. Агатій
Затверджую
Заступник директора з
навчально-виховної роботи
________
А.Г. Гулько
План роботи
з батьками учнів, що
не встигають та учнів схильних до правопорушень
Класний керівник
Агатій І.І.
План
роботи з батьками
учнів, що не встигають та учнів схильних до правопорушень
№
|
Зміст і
методи роботи
|
Термін
виконання
|
Відповідальний
|
1.
|
Дати
рекомендації батькам учнів відносно домашнього контролю та організації
відповідного розпорядку дня, в обладнанні куточка для
занять та тримання
учнями режиму дня
|
Вересень
|
Психолог, класний
керівник
|
2.
|
Провести
бесіду з батьками на тему «Про правову
відповідальність неповнолітніх»
|
Жовтень
|
Класний керівник
|
3.
|
Провести
тренінги:
1 .
Створення комфортного психологічного стану у родині.
2.
Підтримка оптимістичних поглядів на
життя.
|
Грудень
Березень
|
Психолог, класний керівник
|
4.
|
Провести
практикум з батьками «Динаміка зловживань психотропними препаратами,
алкоголем у підлітковому віці. Профілактика,
причини та наслідки наркоманії та
алкоголізму»
|
Квітень
|
Класний керівник
дитяча медсестра
|
5.
|
Провести роботу по залученню учнів до роботи у предметних
гуртках позаурочну
діяльність та роботу спортивних секцій
|
Протягом року
|
класні керівники
|
6.
|
Провести
консультації для батьків
про засоби ліквідації прогалин у знаннях учнів.
|
Протягом року
|
Класний керівник, майстри в/н
|
Класний
керівник
Агатій І.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар