Доповідь
на педагогічну раду по питанню: Практична реалізація завдань
соціального партнерства та напрямки соціальної взаємодії соціальний партнерів
Доповідач: Агатій І.І.
МЕТА
СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА
1.
Спільна взаємовигідна діяльність
2. Спільна участь у створенні нормативно-правових
актів
3. Забезпечення переходу на багатоканальне
фінансування ГПЛ
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ
СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА
1. ДЕМОКРАТИЧНІСТЬ
2. РІВНОПРАВНІСТЬ
3. ВЗАЄМОПОВАГА сторін
4. ОБГРУНТОВАНІСТЬ і реальність взаємних зобов’язань
5.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ сторін за виконання домовленостей і зобов’язань
6. ЗАКОННІСТЬ
УЧАСНИКИ СОЦІАЛЬНОГО ПАРТНЕРСТВА

НАПРЯМИ СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
соціальних партнерів на всіх рівнях
1. СПРИЯННЯ підвищенню
якості робочої сили
2. КОРИГУВАННЯ обсягів і
напрямів підготовки
робітників
3. Систематична
ПІДТРИМКА розвитку
системи профорієнтації
4. Сприяння впровадженню
механізмів
СТИМУЛЮВАННЯ
роботодавців
5. Участь у ПІДГОТОВЦІ
ПРОПОЗИЦІЙ
щодо удосконалення
чинного законодавства
Соціальне партнерство у
сфері ГПЛ
НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ ДОЗВОЛИТЬ:
1.Розвивати систему
соціально-трудових відносин
2.Запровадити та
забезпечити ефективну діяльність організаційних форм соціального партнерства
(наприклад, їх рад тощо)
3. Розширити науково-методичне забезпечення
ліцею
4. Посилити фінансове забезпечення системи
ГПЛ
5. Посилити гнучкість та мобільність ГПЛ
6. Забезпечити приведення обсягів та напрямів
підготовки робітничих кадрів до реальних потреб регіонального ринку праці

НАПРЯМИ СПІЛЬНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ ГПЛ ТА
ПІДПРИЄМСТВ

ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО
ПІДХОДУ
дає можливість:
1. З’ясовувати
конкретну потребу у професійній підготовці
2.
Планувати і розробляти зміст,
методи та форми навчання
3. Визначати найбільш вдалу стратегію для
місцевих умов
4. Налагоджувати
і підтримувати зв’язки з підприємствами

КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ соціального
партнерства
ЗАГАЛЬНИЙ КРИТЕРІЙ ЕФЕКТИВНОСТІ
Соціального партнерства - виконання головного
завдання системи ГПЛ (задоволення реальної потреби роботодавців у
робітниках за рахунок її випускників)
1. Динаміка показників працевлаштування
за отри-
маною професією випускників (професії, за якими
працевлашту-
валося понад 80, 60-75, менше 50%
випускників)
2. Надання додаткових освітніх
послуг
3. Введення нових професій,
в яких є потреба
підприємств-партнерів
4. Приріст позабюджетного
фінансування за рахунок
реалізації різних видів освітніх послуг
5. Наявність у звітно-плануючій
документації заходів
щодо розвитку соціального
партнерства
6. Реалізація різних форм
співпраці із соціальними
партнерами та її результативність
7. Кількість підприємств, з якими
укладені угоди про
співпрацю з таких питань:
-
Організація в/н
-
Призначення іменних стипендій учням
-
Призначення наставників від підприємств
-
Організація конкурсів профмайстерності
-
Організація стажування викладацьких кадрів на підприємстві
-
Передача обладнання (техніки) ПТНЗ
-
Надання сировини та матеріалів для навчального процесу
-
Оплата харчування учнів
-
Спільне виготовлення продукції
-
Професійне навчання персоналу підприємства тощо
-
Наявність та ефективність функціонуючих організаційних
форм
соціального партнерства
Дякую за увагу.
Проект рішення
педагогічної ради по питанню: Практична
реалізація завдань соціального партнерства та напрямки соціальної взаємодії
соціальний партнерів
1. Забезпечити приведення обсягів та напрямів
підготовки робітничих кадрів до реальних потреб регіонального ринку праці.
Термін до 01.09.14р.
Виконавець:
Заст. директора з НВР
2.
Провести аналіз та прогнозування регіонального ринку праці врахуванням
демографічної ситуації в регіоні.
Виконавець: Майстри в/н.
Ст. майстер
3.
Включити в план Глибоцького професійного ліцею заходи із соціальними
партнерами.
Виконавець: Дирекція ліцею
4. Залучити соціальних партнерів
у розробці навчальних посібників, планів, підготовку, перепідготовку та
підвищенні кваліфікації робітників.
Виконавець: Заст. директора з НВР
Немає коментарів:
Дописати коментар